Artdefined By LeaRay

Photo & Media

En resa till Kina... Jag menar Kinna.

Kategori: Allmänt

 
Jag åkte med ett par vänner till Kinna för att titta på min vän Hannas slutprojekt konsert igår kväll. Hon hade frågat mig om jag också ville vara med och sjunga stämmor på en utav hennes låtar. Vilket jag gjorde! Riktigt kul! Och hon gjorde det så braa. Så duktig är hon. Kommer lägga upp allt på youtube, men inte säkert att jag länkar det hit. Hehe. Jag fick som ni ser några riktigt fina bilder på vägen upp i bilen. Men jag blir lite ledsen när jag ser att bloggen tar bort mycket utav färgerna på bilderna man lägger upp. Men vet inte riktigt vad jag ska göra åt det. Kanske borde googla.. But until then.. Use your imagination ;) Hoppas du som läser detta mår bra! Det gör jag! Och idag ska jag och Ray ut och fota band bilder! Kommer mer bilder från det senare (Kanske ikväll? Kanske imorgon. We'll see!) 
/Lea

Kommentarer


Kommentera inlägget här: